ZEGARKI Z MECHANIZMEM AUTOMATYCZNYM
Jak mogę serwisować lub naprawić mój zegarek?
Skontaktuj się z naszym Nixon Service Center pod numerem 061 820 1049 by otrzymać numer reklamacji i instrukcje do wysłania swojego zegarka do serwisu lub naprawy. Proszę miej zegarek w pobliżu kiedy dzwonisz do nas.
Jak mogę sprawdzić status mojej usługi serwisowej, naprawy bądź zwrotu?
Proszę zadzwoń do naszego Service Center pod numerem 061 820 1049. Poinformujemy Ciebie o aktualnym statusie twojej reklamacji lub naprawy serwisowej. Proszę wstrzymać się 2-3 tygodnie przed pierwszym telefonem.
W jaki sposób mogę otrzymać nowy pasek lub bransoletę?
Zasadniczno nie sprzedajemy pasków osobno. Większość modeli musi być fizycznie wysłana do naszego Sernice Center w celu wymiany paska. Proszę zadzwoń do nas 061 820 1049 by dowiedzieć się więcej na temat zmiany paska lub bransolety.
Jak mogę dostać nową spinkę locking looper?
Taką spinkę można zakupić w niektórych modelach. Zegarek trzeba przesłać do serwisu w celu jej założenia. Proszę zadzwoń do nas 061 820 1049 by dowiedzieć się więcej na ten temat.
W jaki sposób mogę zmienić łącznik lub ogniwo?
Niektóre małe części mogą zaostać wysłane osobno w zależności od modelu zegarka. Inne muszą być wysłane do nas fizycznie by je naprawić. Proszę zadzwoń do nas 061 820 1049 by dowiedzieć się więcej na temat tych części.
Jak mogę zmienić baterię?
Większość naszych zegarków ma standardową baterię i można ją wymienić u każdego zegarmistrza z certyfikatem. Można też wysłać do nas zegarek w celu wymiany baterii. Całkowity koszt wymiany baterii u nas to 80pln. W cenie tej jest zawarty również test ciśnieniowy i poprawne uszczelnienie zegarka. Jeśli zdecydujesz się wymienić baterię u innego zegarmistrza prosimy zachować wszelkie rachunki za tą usługę. Są modele, które wskazane jest wysłać bezpośrednio do nas w celu wymiany baterii ze względu na ich budowę lub wykorzystane materiały. Proszę zadzwoń do nas 061 820 1049 by dowiedzieć się więcej na temat wymiany baterii w twoim zegarku.
Na jaki okres jest limitowana gwarancja mojego zegarka?
Nixon oferuje 2 letnią limitowaną gwarancję na wszystkie produkty od daty zakupu. By uzyskać szczegółowe informację odnośnie gwarancji wejdź na zakładkę gwarancja na tej stronie internetowej.
Co dokładnie obejmuje limitowana gwarancja?
By uzyskać szczegółowe informację odnośnie warunków gwarancji wejdź na zakładkę gwarancja na tej stronie internetowej.
Nie zarejestrowałem mojego zegarka, lub zgubiłem dowód zakupu, czy nadal mój zegarek obejmuje gwarancja?
Dowód zakupu jest wymagany do naprawy gwarancyjnej. Proszę zadzwoń do nas 061 820 1049 by dowiedzieć się więcej na ten temat.
Mojego zegarka nie obejmuje już gwarancja, czy nadal mogę go serwisować?
Nasze Nixon Sernice Center gwarantuje Tobie pełną obsługę pogwarancyjną twojego zegarka. Zadzwoń do nas pod numerem 061 820 1049 i otrzymasz wstępną wycenę usługi serwisowej lub naprawy dla twojego modelu.
Czy mogę spodziewać się pomocy technicznej dla mojego zegarka?
Proszę zadzwonić pod numer 061 820 1049 dla pomocy technicznej. Możemy pomóc Ci w nastawieniu zegarka, odpowiedzieć na wszelkie pytania dotyczące jego funkcji, lub znaleźć rozwiązanie ewentualnego problemu.
Czy mogę wysłać e-mail do Nixon’a po numer przesyłki?
Nie możemy wysłać mailem numeru przesyłki. Proszę skontaktować się z naszym Service Center pod numerem telefonu 061 820 1049 z wszelkimi pytaniami.
Gdzie znajdują się instrukcje obsługi, dodatkowe ogniwa i piny do mojego zegarka?
W pudełku znajdują się instrukcje obsługi w 6 językach, a instrukcje obsługi w języku polskim znajdziesz w zakładce INSTRUKCJE. Jeśli zegarek posiada bransoletę również w pudełku znajdziesz osobno zapakowane ogniwa wraz z pinami w celu zmiany jej rozmiaru.
Skąd mogę wiedzieć czy w moim zegarku można pływać lub nurkować?
Proszę sprawdzić TABELĘ WODOODPORNOŚCI, która jest również w każdej instrukcji obsługi, w katalogu i na stronie internetowej w opisach produktów. Niektóre modele są nastawione głównie na modny design i ze względu na użyte materiały nie powinny mieć kontaktu z wodą. Konkretna miara odporności na wodę jest wygrawerowana na dekielku każdego zegarka i wypisana na dołączonej karcie produktu. Sugerujemy również by nie moczyć skórzanych pasków. Zwróć uwagę na ikonę No Water.
Jak mogę znaleźć instrukcję obsługi do mojego zegarka?
Jeśli zgubiłeś swoją instrukcję wszystkie znajdziesz na stronie internetowej. Każdą z nich możesz pobrać, przeczytać lub wydrukować.
W jaki sposób mogę się skontaktować z Nixon’em?
Skontaktuj się z naszym Service Center pod numerem 061 820 1049 lub napisz na info@nixonnow.pl
W jaki sposób mogę zarejestrować mój zegarek Nixon z mechanizmem automatycznym?
Proszę wejdź na Stronę Automatic na oficjalnej stronie internetowej by uzyskać szczegółowe informacje dotyczące rejestracji I serwisowania swojego zegarka.
Po co mam rejestrować mój zegarek z mechanizmem automatycznym?
Zegarek Nixon z mechanizmem automatycznym posiada limitowaną dożywotnią gwarancję i każdy z tych zegarków posiada wygrawerowany numer seryjny na dekeilku. Rejestrując taki zegarek wprowadzasz w życie jego gwarancję i przypisujesz do swojej osoby jego numer seryjny. Również mailem zostaniesz poinformowany kiedy należy wysłać swój zegarek na przegląd serwisowy by sprostać wymaganiom limitowanej gwarancji dożywotniej.
Jak dokładny powinien być mój zegarek z mechanizmem automatycznym?
Zegarki z mechanizmem automatycznym są w pełni robione ręcznie z kilkuset mikroskopijnych elementów i z zasady są mniej dokładne niż typowe mechanizmy kwarcowe. W każdym z tych modeli mechanizm jest inny więc mogą też występować różnicę dokładności pomiaru czasu. Tolerancja czasowa dla tych modeli to od +40 do -10 sekund w ciągu jednej doby (lub +20 minut do -5 minut na miesiąc). Mechanizm w twoim zegarku z mechanizmem automatycznym może być ustawiony przez nasze Service Center by zachować tą tolerancję. Pamiętaj by prowadzić książkę gwarancyjną twojego zegarka z mechanizmem automatycznym by zachować limitowaną dożywotnią gwarancję.
© Wszelkie prawa zastrzeżone n-store.pl - 2010-2015 |
,
, akcesoria