DOŁĄCZ DO LISTY MAILINGOWEJ
zegarki nixon

warunki gwarancji

ZEGARKI

Nixon oferuje limitowaną gwarancję na defekty w materiałach i wykonaniu na okres dwóch (2) lat od daty zakupu u autoryzowanego dealera Nixon na terenie Polski. Oznacza to, że jeśli materiały w Twoim zegarku są złej jakości lub jeśli nie jest on poprawnie złożony, naprawimy go lub wymienimy, wedle naszego uznania. Jakkolwiek nie oznacza to, że możesz nadużywać odporności swojego zegarka i oczekiwać od nas darmowej naprawy. Gwarancji nie podlegają zwyczajne ślady użytkowania ani bateria, kryształ, koperta, pasek, bransoleta, zguba ani kradzież. Gwarancja straci ważność jeśli otworzysz samodzielnie tył, wciskasz guziki pod wodą, lub zapomnisz wkręcić lub wdusić koronkę i narazisz zegarek na wilgoć.

Problemy? Skontaktuj się z naszym Nixon Service Center i zrobimy co w naszej mocy, by rozwiązać problem. Można do nas dzwonić na numer 061 820 1049 od 9 do 17 od poniedziałku do piątku i poradzimy co zrobić lub podamy numer reklamacji. Zegarki wysłane do nas bez numeru reklamacji nie zostaną naprawione. Jeśli kupiłeś zegarek w innym kraju proszę wejdź na stronę nixonnow.com, wybierz kraj i następnie support/service by znaleźć więcej szczegółów.

 

 

SŁUCHAWKI

Nixon oferuje limitowaną gwarancję na defekty w materiałach i wykonaniu na okres dwóch (2) lat od daty zakupu u autoryzowanego dealera Nixon na terenie Polski. Oznacza to jeśli materiały w twoich słuchawkach są złej jakości lub jeśli nie są poprawnie złożone, naprawimy je, lub wymienimy, wedle naszego uznania. Jakkolwiek nie oznacza to, że możesz nadużywać odporność swoich słuchawek i oczekiwać od nas darmowej naprawy. Gwarancji nie podlegają zwyczajne ślady użytkowania ani przepalony głośnik, pocięte kable, wygięte wejściówki, podarte obszycia, zguba ani kradzież. Gwarancja straci ważność jeśli otworzysz samodzielnie słuchawki, lub zamoczysz je w lawie lub wodzie.

Problemy? Skontaktuj się z naszym Nixon Service Center i zrobimy co w naszej mocy by rozwiązać problem. Można do nas dzwonić na numer 061 820 1049 od 9 do 17 od Poniedziałku do Piątku i poradzimy co zrobić lub podamy numer reklamacji. Słuchawki wysłane do nas bez numeru reklamacji nie zostaną naprawione. Jeśli kupiłeś zegarek gdzieś indziej proszę wejdź na stronę nixonnow.com, wybierz kraj i następnie support/service by znaleźć więcej szczegółów.

MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ: 801 000 409 / 600 650 800 lub NAPISZ: info@nixon.pl
Projekt i wykonanie: Pro Estate Solution